مداح ولایی سید احمد حسینی

هیئت امام رضا(ع)

هیئت امام رضا(ع)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی



شب اول

کربلایی سید احمد حسینی-روضه

 کربلایی سید احمد حسینی-شب اول محرم سینه زنت آرزوشه-تک 

 کربلایی سید احمد حسینی-عشقه من شاهه منشور من-شور 

 کربلایی سید احمد حسینی-هر کس که با ضریح و هم آغوش میشود-واحد 

 کربلایی سید احمد حسینی-لیلا لیلا بارون بارون-شور و روضه 


شب دوم

کربلایی سید احمد حسینی-روضه

 کربلایی سید احمد حسینی- سهم قلب زارم-تک

 کربلایی سید احمد حسینی- دیوونگی کارمه یا حسین-شور

 کربلایی سید احمد حسینی- سر زده باز دلم تا حرمت پر زده-شور

افشین خجسته-خدا خدا ببین حسین به وعده گاهش رسیده-واحد

 کربلایی سید احمد حسینی- دوباره مدهوش و مست و سر خوش -واحد

 کربلایی سید احمد حسینی-پناهه حرم کجا داری یمری برادرم-شور


شب سوم

کربلایی سید احمد حسینی-روضه حضرت رقیه

 کربلایی سید احمد حسینی- شبه بی کسی سر اومد-تک

 کربلایی سید احمد حسینی- هوای جنگ حسین از سرم نی افتاده-شور

افشین خجسته- وای بابا پرم رو کندن وای بابا بهم میخندند-واحد

 کربلایی سید احمد حسینی-من الذی ایتمنی-واحد

 کربلایی سید احمد حسینی- کاشکی بودم کربلا-شور

 افشین خجسته-خیر العمل این است که ارباب تو باشی-شور 



شب چهارم

کربلایی سید احمد حسینی، کربلایی علی ده یادگاری-روضه دو طفلان حضرت زینب
افشین خجسته-حسین و منی و انا من حسین-تک،شور
کربلایی سید احمد حسینی-پناه حرم-شور
کربلایی علی ده یادگاری-دیگر از نفس افتاده ام-واحد
کربلایی سید احمد حسینی-کودک دلم شب جمعه ها میره کربلا-شور


شب پنجم


کربلایی حسین سلیمی-روضه

کربلایی حسین سلیمی-مادام العمر-تک

کربلایی سید احمد حسینی-پیکر پاره پاره-شور

کربلایی سید احمد حسینی-عمه راضی نشو آروم بمونم-واحد

کربلایی سید احمد حسینی-ای زیباترین نوا-شور



شب ششم 


کربلایی محمد رضا فرخی-رسیدی عاقبت به آرزوت-تک

کربلایی سید احمد حسینی-ای زیبا ترین نوا یا من اسمه دوا-شور

افشین خجسته-وای بیا عمو جون-واحد

 کربلایی سید احمد حسینی-هوای جنگ حسین از سرم نی افتاده-شور 

  کربلایی سید احمد حسینی-ای پاره پاره-شور 


شب هفتم


کربلایی سید احمد حسینی-روضه

افشین خجسته-لالایی شب مهتابه-تک

افشین خجسته-کاشکی بودم کربلا-شور

کربلایی سید احمد حسینی-میباره بارون-واحد

 کربلایی سید احمد حسینی-قرارمون نبود-شور 

کربلایی محمد رضا فرخی-بسه گریه نکن-شور

شب نهم 


کربلایی سید احمد حسینی-افشین خجسته-روضه

 افشین خجسته-تا حالا تو دنیا کسی ندیده گریه کنم-تک 

 کربلایی سید احمد حسینی-ای علمدار من-واحد

 افشین خجسته- به هوای حرم دلم پره پروازه-واحد

 افشین خجسته-منتظر غروب تاسوعاتیم-شور

شب دهم


کربلایی سید احمد حسینی-کربلایی محمد رضا فرخی-روضه قتلگاه

کربلایی  سید احمد حسینی-زینب و تشنه ی مضطر-زمینه

 کربلایی محمد رضا فرخی-تو رو خدا کناره گودال نیا-تک و شور



  • خادم الرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی